Tālrunis: 10:00 - 23:00
10:00 - 23:00

Biežāk uzdotie jautājumi


Pasūtījuma izveide
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Vai es varu mainīt pasūtījumu?
Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?
Vai mans pasūtījums ir apstiprināts?
Neesmu saņēmis e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu.


Maksājumi
Kā veikt pasūtījuma apmaksu?
Paypal pakalpojumu maksa ir augstāka, vai tas prasīs vēl papildus maksu?
Kādēļ ir jāveic maksa par pārskaitījumu?
Es nevarēju norēķināties par pasūtījumu tiešsaistē.
Vai ir droši veikt maksājumu portālā Est.lv?
Vai es varu savam pasūtījumam pievienot kuponu?
Ko darīt, ja esmu atcēlis pasūtījumu, bet esmu veicis maksājumu tiešsaistē?


Kvalitāte
Kurš ir atbildīgs par ēdiena kvalitāti?
Vai ir iespējamas atstāt atsauksmi par veikto pasūtījumu?
Restorāns nav saņēmis manu pasūtījumu.


Piegāde
Kas notiek, kad esmu veicis pasūtījumu?
Ko darīt, ja restorāns ir aizvērts un Est.lv nav par to informēts?
Cik ilgā laikā piegādās manu pasūtījumu?
Cik maksā piegāde?
Kādas piegādes zonas restorāni aptver?
Pasūtījums netika piegādāts atbilstoši un laikā.
Pasūtījums netika pareizi piegādāts un netika atbilstoši veikts.
Neesmu saņēmis pasūtījumu.


Mans lietotāja konts
Kā es varu izveidot savu lietotāja kontu?
Kā darbosies mans lietotāja konts?
Es aizmirsu savu paroli.
Kādēļ man izveidot savu lietotāja kontu?
Vai man ir jāizveido savs lietotāja konts, lai es varētu veikt pasūtījumu?
Vai ir iespējams izdzēst savu lietotāja kontu?

 

 

Pasūtījuma izveide

 

Kā es varu veikt pasūtījumu?

Veikt pasūtījumu portālā Est.lv ir pavisam vienkārši.

Ievadiet piegādes adresi.

Izvēlieties restorānu un izvēlieties ēdienu, ko vēlaties pasūtīt. Labākiem rezultātiem izmantojiet kategorijas un filtrus.

Pievienojiet nepieciešamo informāciju un uzspiediet pogu "Apstiprināt pasūtījumu".

Ir svarīgi pārliecināties, ka esat ievadījis precīzu informāciju par sevi, kā arī derīgu telefona numuru, kas tiks izmantots, lai ar Jums sazinātos, kad tas būs nepieciešams. Pēc tam, kad būsiet veicis pasūtījumu, saņemsiet e-pastu par pasūtījuma apstiprinājumu, kā arī pasūtījuma numuru, ko ir nepieciešams saglabāt, jo tas apliecina, ka esat veicis pasūtījumu.

 

Vai es varu manīt pasūtījumu?

Nav iespējams mainīt pasūtījumu caur portālu Est.lv, jo pasūtījumi tiek nekavējoties apstrādāti. Ja vēlaties veikt izmaiņas savā pasūtījumā, mēs iesakām zvanīt uz restorānu pēc iespējas ātrāk un nosaukt pasūtījuma numuru. Restorāna telefona numuru ir iespējams atrast e-pastā ar pasūtījuma apstiprinājumu.

 

Kā es varu atcelt savu pasūtījumu?

Pasūtījuma atcelšanas gadījumā ir nepieciešams sazināties ar restorānu. Šī informācija ir atrodama e-pastā ar pasūtījuma apstiprinājumu. Portāls Est.lv nevar atcelt pasūtījumu, jo par informāciju, kas saistīta ar pasūtījuma saņemšanu un atcelšanu, ir atbildīgs restorāns. Ja esat veicis maksājumu tiešsaistē, Jums ir nepieciešams zvanīt Est.lv klientu servisam, un mēs sazināsimies ar restorānu, lai atgrieztu Jūsu samaksāto naudu. Atgādinām, ka pasūtījuma atcelšanas gadījumā naudas atgriešana var ilgt līdz 10 dienām. Gadījumā, ja pasūtītais ēdiens jau ir sagatavots, nauda netiek atgriezta. Visi klienti, kuriem nepieciešama naudas atgriešana par pasūtījumu, lai to izdarītu, nepieciešams nekavējoties zvanīt uz klientu servisu.

 

Vai mans pasūtījums ir apstiprināts?

E-pasts ar pasūtījuma apstiprinājumu tiek saņemts brīdī, kad esat veicis pasūtījumu. Ir nepieciešams saglabāt e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu, kā arī pasūtījuma numuru, lai nepieciešamības gadījumā Est.lv būtu vieglāk risināt radušās problēmas saistībā ar pasūtījumu. Līdz ko esat veicis pasūtījumu un tas ir apstiprināts, ir nepieciešams nedaudz pagaidīt, līdz pasūtītais ēdiens jau ir ceļā.

 

Neesmu saņēmis e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu.

Līdz ko tiek veikts pasūtījums un parādās pasūtījuma numurs, tas nozīmē, ka pasūtījums ir iesniegts. Ieteicams pārbaudīt mēstuļu (spama) mapi, lai pārliecinātos par to, vai e-pasts ar pasūtījuma apstiprinājumu ir saņemts. Ja tomēr e-pasts ar pasūtījuma apstiprinājumu nav saņemts, sazinieties ar Est.lv klientu servisu, lai pārbaudītu pasūtījuma statusu. Sazinoties ar klientu servisu, būs nepieciešams norādīt Jūsu e-pastu un restorāna nosaukumu, no kura esat izvēlējies pasūtīt ēdienu.

 

Maksājumi

 

Kā veikt pasūtījuma apmaksu?

Pasūtījuma apmaksai skaidrā naudā, veicot pasūtījumu, izvēlieties attiecīgo opciju. Norēķinoties par pasūtījumu skaidrā naudā, maksājums tiek veikts piegādes šoferim. Izvēloties maksāt ar karti, šoferis ieradīsies ar bankas karšu lasītāju, kas ļaus Jums šādā veidā norēķināties par pasūtījumu.

Par pasūtījumu ir iespējams norēķināties arī ar Paypal. Lai to izdarītu, ir jāizvēlas attiecīgā opcija — norēķināties ar Paypal. Līdzko tiks apstiprināts maksājums, pasūtījums tiks reģistrēts sistēmā un automātiski nonāks līdz restorānam. Est.lv piedāvā šo pakalpojumu tikai apstiprinātiem Paypal klientiem, tādēļ ir nepieciešams pārliecināties, vai Paypal konts ir apstiprināts, lai būtu iespējams izmanot šo opciju.

 

Paypal pakalpojumu maksa ir augstāka, vai tas prasīs vēl papildus maksu?

Pilna apmaksas summa parādīsies uz Jūsu ekrāna. Atkarībā no apmaksas veida, ir jāmaksā pievienotā vērtība, kas ir atkarīga no bankas nodevām un maksājuma apstrādes izpildes. Est.lv darbojas kā pakalpojumu starpnieks, tādēļ tas šo maksu nesedz.

 

Kādēļ ir jāveic maksa par pārskaitījumu?

Portāls Est.lv darbojas kā pakalpojumu starpnieks, kas ļauj klientam sazināties ar restorānu un, kas uzņemas atbildību tikai par pasūtījuma veikšanu. Pārskaitījuma maksa netiek segta dēļ nelielā ienākumu apjoma no darījuma. Parasti pārskaitījuma maksa nosedz bankas darījuma maksu, tehnisko uzturēšanu, kā arī administratīvās izmaksas un tehnisko uzturēšanu. Visām vietnēm ir šādas izmaksas, bet dažas tās iekļauj pakalpojuma piedāvājumā, bet citas to nedara. Est.lv tādas ir tikai gadījumā, ja klients vēlas maksāt tiešsaistē.

 

Es nevarēju norēķināties par pasūtījumu tiešsaistē.

Ja rodas problēmas ar norēķināšanos par pasūtījumu tiešsaistē, ir jāpārbauda, vai saņemts e-pasts ar pasūtījuma apstiprinājumu, kas ļautu pārliecināties, vai pasūtījums ir apstiprināts, kas arī nozīmēs, ka tas ir apmaksāts. Aicinām mirkli nogaidīt, jo dažreiz šis process var aizņemt vairāk laika, līdz pat 15 minūtēm. Ja 15 minūšu laikā nesaņemat e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu, Jums nekavējoties jāsazinās ar klientu servisu.

 

Vai ir droši veikt maksājumu portālā Est.lv?

Visi tiešsaistes maksājumi Est.lv tiek veikti izmantojot SSL sertifikātus, kas ir pavisam droši. Visa Jūsu personīgā un maksājumu informācija ir drošībā un nevienam izņemot mūs pie šīs informācijas nebūs pieeja, kā arī, šī informācija netiks izmantota nekam citam, kā pasūtījuma veikšanai.

 

Vai es varu savam pasūtījumam pievienot kuponu?

Savam pasūtījumam Jūs varat pievienot kuponus un iegūt atlaides. Veicot pasūtījumu, mūsu portālā ir iespēja izvēlēties šādu opciju. Izvēlieties attiecīgo opciju un varēsiet pievienot kodu uznirstošajā logā. Atkarībā no atlaides lieluma, Jūs ieraudzīsiet jauno, samazināto cenu. Kuponi darbojas tikai apmaksājot pasūtījumu tiešsaistē, maksājot skaidrā naudā šāda opcija nav pieejama.

 

Ko darīt, ja esmu atcēlis pasūtījumu, bet esmu veicis maksājumu tiešsaistē?

Ja vēlaties atcelt pasūtījumu, ir nepieciešams sazināties ar restorānu, kura kontaktinformācija būs atrodama e-pastā ar pasūtījuma apstiprinājumu. Portāls Est.lv nevar atcelt pasūtījumu, jo restorāns ir tas, kas saņem un atceļ pasūtījumus. Ja esat samaksājis par pasūtījumu tiešsaistē, bet vēlaties atcelt pasūtījumu, nepieciešams informēt portālu Est.lv, un mēs, saskaņojot šo informāciju ar restorānu, atgriezīsim samaksāto naudu. Ir būtiski atcerēties, ka maksājuma atgriešanas process var ilgt līdz pat 10 dienām. Naudas atmaksa nav iespējama gadījumā, ja vēlaties atcelt pasūtījumu, kad pasūtītais ēdiens jau ir pagatavots. Klientiem, kuri vēlas saņemt atlīdzību par pasūtījuma atcelšanu, ir nekavējoties jāsazinās ar klientu servisu un jālūdz naudas atgriešana.

 

Kvalitāte

 

Kurš ir atbildīgs par ēdiena kvalitāti?

Par ēdiena kvalitāti ir atbildīgs restorāns. Portāls Est.lv darbojas kā pakalpojumu starpnieks, kas ļauj klientam sazināties ar restorānu un, kas uzņemas atbildību tikai par pasūtījuma veikšanu, bet ne par pasūtītā ēdiena kvalitāti. Ja rodas jautājumi par ēdiena kvalitāti, sazinieties ar restorānu, kura telefona numuru varat ieraudzīt e-pastā ar pasūtījuma apstiprinājumu, vai arī zvanot uz mūsu klientu servisu, kas adresēs šo sūdzību attiecīgajam restorānam, lai tas pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt radušos problēmu.

 

Vai ir iespējamas atstāt atsauksmi par veikto pasūtījumu?

Ja vēlaties novērtēt piegādes ātrumu, ēdiena kvalitāti, vai tamlīdzīgas lietas saistībā ar pasūtījumu, mēs piedāvājam pievienot atsauksmi. Zem restorāna logo ir atrodama zvaigžņu skala, kas ļauj novērtēt pasūtījuma kvalitāti. Atsauksmi var atstāt tikai tad, ja ir veikts pasūtījums. Katrs viedoklis ir svarīgs, lai ļautu citiem klientiem redzēt, kāda tipa servisu attiecīgais restorāns piedāvā.

 

Restorāns nav saņēmis manu pasūtījumu.

Ja restorāns nav saņēmis pasūtījumu, kas ir veikts caur portālu Est.lv, pēc iespējas ātrāk sazinieties ar klientu servisu. Mēs nekavējoties kontaktēsimies ar attiecīgo restorānu, lai noskaidrotu vai pasūtījums ir saņemts. Dažreiz pasūtījuma transmisija var ilgt līdz pat 15 minūtēm, tādēļ aicinām nedaudz uzgaidīt.

 

Piegāde

 

Kas notiek, kad esmu veicis pasūtījumu?

Šis process ir ļoti vienkāršs, pasūtījums atnāk līdz portāla Est.lv sistēmai un tiek tiešā veidā nosūtīts uz restorānu. Pasūtījuma informācija nonāk līdz restorānam caur e-pastu. Gadījumā, ja restorānam nav interneta savienojuma, pasūtījuma informācija tiek nosūtīta pa telefonu. Tādējādi nav nepieciešams uztraukties par to, vai pasūtījums būs nonācis pareizi un laicīgi. Līdz ko restorāns ir saņēmis pasūtījumu, tas ir atbildīgs par ēdiena piegādi pēc iespējas ātrāk un pēc iespējas labākā kvalitātē. Portāls Est.lv uzņemas tikai komunikācijas starpnieka lomu un nav atbildīgs par gala produktu.

 

Ko darīt, ja restorāns ir aizvērts un Est.lv nav par to informēts?

Šādā gadījumā mēs nekavējoties mēģināsim ar Jums sazināties pa telefonu vai e-pastu, lai atceltu pasūtījumu.

 

Cik ilgā laikā piegādās manu pasūtījumu?

Piegādes laiks var atšķirties, bet vidēji tas varētu aizņemt līdz vienai stundai no brīža, kopš esat veicis pasūtījumu. Ir svarīgi atcerēties, ka piegādes laiks var atšķirties arī no attiecīgā restorāna, vai tā noslogotības. Svētdienās piegādes laiks var aizņemt ilgāku laiku, jo tad restorāni ir ļoti aizņemti. Jums ir iespēja rezervēt savu pasūtījumu uz konkrētu laiku, ko Jūs varat izdarīt pasūtījuma veikšanas laikā. Restorāns tiks automātiski par to informēts. Portāls Est.lv neuzņemas atbildību par pasūtījuma piegādes laiku. Ja restorānam rodas problēmas ar pasūtījuma piegādi, tas ir atbildīgs par saziņu ar klientu. Ja ir radušās problēmas ar Jūsu pasūtījumu, un Jūs vēlaties sazināties ar restorānu, tā telefona numurs un e-pasts ir atrodams e-pastā ar pasūtījuma apstiprinājumu vai arī zvanot uz klientu servisu.

 

Cik maksā piegāde?

Piegādes maksa katram restorānam ir atšķirīga, un restorāni nosaka piegādes maksu, par ko portāls Est.lv nav atbildīgs.

 

Kādas piegādes zonas restorāni aptver?

Katrs restorāns, kurš sadarbojas ar portālu Est.lv, norāda pasta indeksus, kuras zonas tas aptver. Tas nozīmē, ka piegādes zonas atšķiras atkarībā no restorāna. Ja Jūsu dzīvesvietā ir restorāns, kura zonai būtu jābūt pievienotai mūsu mājaslapā, Jūs varat mums par to paziņot, un mēs sazināsimies ar šo restorānu. Lai uzzinātu, vai Jūsu dzīvesvietas tuvumā mūsu sistēmā ir pievienots jauns restorāns, iesakām Jums pierakstīties jaunumu saņemšanai uz Jūsu e-pastu.

 

Pasūtījums netika piegādāts atbilstoši un laikā.

Ja rodas šāda situācija, ir nepieciešams sazināties ar restorānu pa telefonu vai e-pastu, kas ir atrodams e-pastā ar pasūtījuma apstiprinājumu. Restorāns vienmēr ir atbildīgs par piegādi un pasūtījuma sagatavošanu, jo portāls Est.lv ir tikai pakalpojuma starpnieks. Mums ir jāpārliecinās, vai pasūtījums ir nonācis līdz restorānam, bet restorāns ir tas, kas gatavo ēdienu un nodrošina tā piegādi. Ja restorāns nevēlas risināt radušos problēmu, Jums ir nepieciešams kontaktēties ar mūsu klientu servisu, un mēs nekavējoties ar Jums sazināsimies.

 

Pasūtījums netika pareizi piegādāts un netika atbilstoši veikts.

Ja rodas šāda problēma, Jums nepieciešams sazināties ar restorānu, lai tas spētu atrisināt radušos problēmu. Jums nepieciešams saglabāt pasūtījuma apstiprinājumu, kas noderēs kā pierādījums tam, ka esat veicis pasūtījumu. Ja esat veicis pasūtījumu tiešsaistē, bet produkts ko esat pasūtījis nav pieejams, nekavējoties sazinieties ar klientu servisu. Mēs sazināsimies ar restorānu, lai pārliecinātos par radušos problēmu un veiktu naudas atgriešanu pēc iespējas ātrāk.

 

Neesmu saņēmis pasūtījumu.

Šādai situācijai varētu būt divi varianti.

Viens variants būtu tāds, ka restorāns ir saņēmis pasūtījumu, bet to nav piegādājis, un apstiprinājuma sistēma parāda, ka kvīts ir saņemta, lai gan restorāns nav veicis piegādi. Var gadīties situācija, ka pasūtījums restorānā ir pazudis, vai arī restorāns ir izlēmis nepiegādāt pasūtījumu. Ja šāda situācija rodas, nekavējoties sazinieties ar attiecīgo restorānu, lai noskaidrotu radušās situācijas iemeslus. Mēs piedāvājam arī iespēju nodot sūdzību mūsu klientu servisam, lai šādas situācijas gadījumā mēs varētu attiecīgi rīkoties. Est.lv nekādi nevar ietekmēt piegādes procesu. Tā vietā mēs mudinām restorānus piegādāt pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Restorānam ir jāinformē klients, ja rodas problēmas ar pasūtījuma piegādi. Ja Jūs šādā gadījumā neesat ticis informēts, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu servisu, lai varam atrisināt radušos problēmu.

Otrs variants var būt tāds, ka restorāns nesniedz atbildi, un mūsu komanda nevar nosūtīt pasūtījumu. Ja šāda situācija rodas, mums nepieciešams atcelt pasūtījumu. Šādas situācijas gadījumā Est.lv mēģinātu sazināties ar Jums pa telefonu, ja tas neizdotos, tad mēs nosūtītu Jums e-pastu ar pasūtījuma atcelšanu. Izdarot pasūtījumu, lūdzam izmantot derīgu telefona numuru un e-pastu, lai ar Jums nekavējoties varētu sazināties.

 

Mans lietotāja konts

 

Kā es varu izveidot savu lietotāja kontu?

Ja vēl neesat izveidojis savu lietotāja kontu, Jūs to varat izdarīt, veicot pasūtījumu. Pievienojiet grozam izvēlēto preci un nospiediet „Apstiprināt pasūtījumu”. Jums nepieciešams ielogoties no sava Facebook vai Google+ lietotāja konta, kā arī Jūs variet vienkārši izveidot savu lietotāja kontu uzspiežot pogu „Reģistrēties.”

 

Kā darbosies mans lietotāja konts ?

Pēc tam, kad esiet ielogojies savā profilā, Jums ir iespēja apmeklēt savu lietotāja kontu vai arī turpināt iepirkties. Ja esat veicis pasūtījumu brīdī, kad esat autorizējies, Jūsu pirkumu vēsture, iecienītākie produkti un restorāni būs vēlāk aplūkojami. Jūsu lietotāja konta sadaļā, Jūs atradīsiet iecienītākos produktus, kā arī Jūsu profila informāciju. No sava profila Jūs variet pievienot arī citu adresi, vai citu informāciju.

 

Es aizmirsu savu paroli

Jums ir izveidots savs lietotāja konts, bet nevariet atcerēties savu paroli? Nospiediet pogu „Pieteikšanās un reģistrēšanās”, uzspiediet uz pogas „Aizmirsu paroli”, un tad Jums būs nepieciešams ievadīt savu jauno paroli un e-pasta adresi.

 

Kādēļ man izveidot savu lietotāja kontu?

Mums būs nepieciešams pārbaudīt Jūsu pasūtījumu un pārliecināties, ka pasūtījuma veikšana notiek pareizi.

Tas Jums palīdzēs:

 

Vai man ir jāizveido savs lietotāja konts, lai es varētu veikt pasūtījumu?

Mēs uzskatām, ka ēdiena pasūtīšanai tiešsaistē ir jābūt ātrai un ērtai, tādēļ, lai varētu sekot līdzi klienta vēlmēm, lūdzam Jūs izveidot savu lietotāja kontu. Lai atvieglotu šo procesu, mēs piedāvājam Jums autorizēties ar savu Facebook vai Google+ lietotāja kontu.

 

Vai ir iespējams izdzēst savu lietotāja kontu?

Jā, mēs piedāvājam Jums iespēju izdzēst savu lietotāja kontu. Lai to izdarītu, Jums nepieciešams sazināties ar mūsu klientu servisu. Lai izdzēstu Jūsu lietotāja kontu no mūsu datubāzes, mums būs nepieciešama Jūsu e-pasta adrese, kas ir pievienota Jūsu lietotāja kontam, kā arī Jūsu vārds un uzvārds.

 

 

Pierakstīties īpašiem piedāvājumiem